Dirty Dancing - The Musical

Idag var jag på Broadway i DC!
Jag var på Dirty Dancing-musikalen, och den var helt Amazing!
 
Alexandra, från Frankrike, hämta upp mig, sen åkte vi in till DC tillsammans.
Musikalen gick på National Theatre in Washington DC.
 
Den var underbar! Mycket dans och musik såklart!
Det var några helt nya låtar med i musikalen som inte var med i filmen, men det allra mest kända låtarna, de populäraste scenerna, och de allra mest kända replikerna från filmen var självklart med!
Och den allra mest kända repliken: "Nobody Puts Baby In a Corner".
 
Musikalstjärnorna, dansarna, och sångarna, alla var perfekta i sina roller!
 
En riktigt bra dag!
 
Tyvärr var det fotoförbud under showen, men fick några bilder från dagen...
 




Lovisa Almhagen

Hej där!
Jag är 18 år och komer från Göteborg. Jag började följa dig idag för jag ska själv jobba som Au pair i USA nästa år. Tänkte läsa din blogg ett tag för jag är nyfiken på hur det är! Ser fram emot många inspirerande inlägg om ditt liv i Fairfax!
Kram Lovisa

Svar: Hej, vad roligt att du hittade hit till min blogg! Jag hoppas att du fortsätter att följa mig. Vad roligt att höra att du också ska åka som au pair. :) Har du någon blogg man kan följa?
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-10-01 16:02:24

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: