Fairfax Fall Fest

Fredagen var en bättre jobbdag än vad torsdagen var, vilket kändes bra.
Mer leenden och skratt, och det är alltid bättre.
Det var så fint väder, så vi tog en promenad på eftermiddagen.
När min värdmamma kom hem, så följde jag med henne till affären och handlade.
 
Igår så följde jag med min värdfamilj på Fairfax Fall Fest.
Det var liknande som en marknad i Sverige, men här var det mer företag och restauranger som gjorde reklam för sina ställen. Man kunde även köpa mat, glass, och dricka.
De hade även en scen där det var olika uppträdanden. Jag såg irländsk dans, där det var ett gäng tjejer som var ca 8-10 år, som dansade.
Min värdfamilj åkte hem efter en timme, för bebisen skulle hem och sova, men jag stannade ett tag, och så gick jag tillbaka sen. Tog inte mer än en halvtimme att gå tillbaka.
Jag tycker om att gå på marknader, och gör det hemma också. Så det här var en trevlig dag.
Idag tog jag sovmorgon, och tog det mest lugnt på förmiddagen.
På eftermiddagen åkte jag till Fair Oaks Mall, och köpte gymkläder. För om jag ska börja på gym/zumba, så måste jag ha något att träna i. Hittade ett par byxor och en tröja, och jag hade presentkort, så jag behövde inte betala så mycket för det.
Har min första tid med en PT imorgon, sen får jag se vad jag vill gör efter det.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: