Jobbveckan som varit

Måndagen så bestämde jag mig för vad jag ville börja med att plugga.
Jag bestämde mig för att välja en helgkurs som handlar om historia, geografi, sevärdheter, traditioner, konst och seder i Philadelphia och Pennsylvania Amish Country.
Den är under tre söndagar i oktober, och det ingår även en Philadelphia och Amish Tour, under första veckan i november.
Här är kursen jag ska läsa:
http://bmcc.augusoft.net/index.cfm?method=ClassInfo.ClassInformation&int_class_id=14351&int_category_id=47&int_sub_category_id=246&int_catalog_id=0
Och här är touren jag får åka på:
http://www.chiways.net/Philadelphia_November_2014.html
Jag ser verkligen fram emot det, och speciellt att få åka till Philadelphia och Amish Country!
Någon annan som ska gå på den här kursen?
 
Jag anmälde mig även till ColorVibe i Mansassas, VA, på lördag!
 
Tisdagen fick jag sovmorgon, i alla fall till 8.15.
Min värdpappa har varit på jobbresa under veckan, och min värdmamma har varit på kurs under dagarna, så då har jag jobbat de timmarna hon har varit på kurs, vilket har blivit sovmorgon, men jobbat längre, för mig.
Istället för mitt vanliga schema, som är 7-16, så har jag jobbat 8.15- ca 16.30.
På kvällen gjorde jag äppelpaj. Gott blev det!
 
Onsdagen var som en vanlig jobbdag. Promenad, sovstunder, lekstunder, plocka disk...
 
Igår efter jag hade slutat så gick jag till Fair Oaks Mall.
Jag behövde en vit t-shirt, ett par skor och solglasögon, till loppet på lördag. Eftersom jag kommer att få färg på stora delar av mig under loppet, så ville jag hitta ett par skor som var så billiga som möjligt.
Jag hittade ett par för 15 dollar, och de tycker jag var helt okej. Och solglasögon för att undvika att få färg i ögonen.
 
Idag var en helt okej jobbdag. Lite skrik, men annars okej. Har varit lite skrik och gråt under hela veckan. Misstänker att han håller på att få en ny tand, eller håller på att bli förkyld, så hoppas bara att det blir bättre nästa vecka.
Imorgon blir det TheColorVibe!
Och söndag... Dirty Dancing-musikalen i DC!
Så en bra och rolig helg väntar!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: