11 månader i USA

I onsdags var det 11 månader sedan jag lämnade Sverige för att jobba som au pair i USA. 11 månader har nu gått, knappt så jag kan tro det själv. Hade jag inte bestämt att förlänga så skulle jag åka hem om några veckor... Kan verkligen inte se mig själv åka hem så snart. Speciellt inte nu när jag har så mycket att se fram emot i sommar!
 
Mars har varit en bra månad.
Jag har gått en matkurs. Kursen var inte som jag trodde den skulle vara, men den var bra ändå.
Jag har blivit volontär på ett djurhem.
Jag har varit på Påskmiddag på IKEA!
Jag har varit på ännu en NHL-match!
Jag har ätit smores för första gången i mitt liv.
 
Det har varit en månad som har gått ganska snabbt tycker jag, och jag har gjort mycket roliga saker!
 
I april väntar en resa till Niagarafallen! Ser verkligen fram emot det!
 
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: