Snart semester...

Imorgon åker jag på semester till NYC!, och kommer inte ha någon dator med mig så det blir inte någon uppdatering här på bloggen på några dagar, men här kommer en uppdatering om hur min jobbvecka har varit.
 
I måndags så fixade jag allting till resan, bokade hotellrum och kollade upp hur jag skulle ta mig till och från hotellet i Elizabeth, NJ, till NYC på lördagen och tisdagen. Resan utgår och avslutas i Elizabeth, NJ, så måste ta mig till hotellet på lördagskvällen, och sen tillbaka till NYC på tisdagskvällen för en natt i NYC innan jag åker tillbaka till DC.
 
I tisdags så gick vi till parken på förmiddagen.
Jag jobbade även lite extra på kvällen. Min värdpappa har varit på jobbresa under veckan, och min värdmamma hade körträning på kvällen, så då självklart ställde jag upp och tog hand om bebisen ett tag på kvällen.
 
I onsdags så gick vi en promenad runt Fairfax Towne Center på förmiddagen och handlade lite matvaror, innan sovstunden.
Efter jobbet så hämtade jag upp Tereza och vi åkte till Potomac Mills för lite shopping. Tereza ska åka till Bahamas nästa vecka, och hon behövde lite sommar och strandkläder, så då åkte vi dit. Jag hittade många affärer som jag gillar där, så kommer absolut åka dit igen snart.
 
Igår så gick vi återigen till parken på förmiddagen. Det var inte lika varmt igår som tidigare i veckan, men tillräckligt varmt för en stund i parken, och för lite gåträning och gunga.
På kvällen blev det gymmet med PTn. Åkte även till Target och Old Navy och kollade efter present till pappa som snart fyller år.
 
Idag var ännu en bra dag på jobbet. Vi gick till parken på förmiddagen som tidigare i veckan. Under sovstunden så skypade jag med en kompis. Alltid lika trevligt!
Efter jobbet åkte jag till Fair Oaks Mall och köpte present till pappa. Ska skicka det imorgon innan jag åker, hoppas han blir nöjd.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: