Anmält mig till en ny kurs

Förra veckan så skickade jag in min ansökan, och i måndags så fick jag det bekräftat att de hade fått in min ansökan, och att jag nu har en plats i klassen.
 
Kursen jag ska läsa heter Event Management, och det är Stratford University som anordnar den.
Den börjar den 12 september, och är varje lördag mellan kl.9-13, till den 17 oktober. Ingen lektion den 10 oktober, för då är det röd dag, men det är lektion den 15 oktober istället.
 
I beskrivningen av kursen står det:
Learning Objectives: Students will recoqnize basic principles of Event Administration, Coordination/Operations, Marketing, Entertainment/Production, Protocol and Design/Décor.
Class Methods: Lectures, demonstrations, role playing, creative exercises and guest lectures.
 
Kanske inte den mest roliga och intressanta kursen, men den passade in med datum, och var även den billigaste kursen jag kunde hitta, så då valde jag den.
Men jag hoppas det kommer bli intressant, och att jag kommer att lära mig något från det.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: