Blue Ridge Grill

I fredags var en vanlig jobbdag igen. Och hade en riktigt bra kväll, med en bra kompis.
Efter jobbet åkte jag nämligen till Olina, och vi åkte tillsammans till Brambleton, där vi åt god middag på Blue Ridge Grill. Det var en restaurang som Olinas värdmamma hade rekommenderat, och det var ett riktigt bra ställe tycker jag. Jag gillade restaurangen, och maten var riktigt god. Vill gärna åka dit igen någon gång!
Efter middagen gick vi på bio och såg Ricky and The Flash, med Meryl Streep.
 
I lördags mötte jag upp Olina igen vid Vienna Metro, och vi åkte till Tyson´s Corner och spenderade några timmar där. Och lunch blev det på California Pizza Kitchen. Alltid lika gott!
På kvällen skrev jag brevet till morfar och mormor, och sen hade jag en lugn kväll framför TVn och Netflix.
 
I söndags förmiddag hade jag au pair möte, denna gången i Great Falls Park. Träffade några nya au pairer, och hade det allmänt trevligt.
På eftermiddagen så gick jag och satte mig med datorn på Panera och satt där i några timmar.
Jag åt kycklingsallad till middag, och jag uppdaterade mitt CV bland annat, som jag inte har gjort på ganska länge. Beroende på vad jag ska göra när jag kommer hem, så är det bra att ha ett uppdaterat CV.
 
I går så åkte jag och S till Greenbriar Shoppingcenter och Giant på förmiddagen, och köpte lite frukost/lunch för veckan åt mig.
Efter jobbet blev det gymmet och zumba som vanligt.
 
Idag så åkte jag och S till biblioteket i Chantilly på förmiddagen. Han verkar ha roligt, och det är alltid roligt att komma ut från huset under förmiddagen. Tiden går så mycket fortare då.
När jag hade slutat så gick jag en promenad runt Fair Lakes Trail.
På kvällen fixade jag i ordning breven, så jag kan skicka dem imorgon.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: