Hundar och brevskrivning

I söndags så var jag ut till djurhemmet igen. Har inte varit där sen innan familjen var här i juni, så det var roligt att åka ut dit igen, och träffa alla nya hundar som hade kommit dit. Gick ut med två nya hundar, och pratade även med olika personer som var intresserade av att adoptera en hund.
 
I måndags på förmiddagen så gick jag och S till Fairfax Towne Center, och till Safeway och köpte frukost för veckan.
Efter jobbet blev det gymmet och zumba som vanligt.
 
I tisdags blev det playdate med Tereza och E på förmiddagen, och den här gången gick vi till biblioteket.
På kvällen började jag skriva brev till farmor.
Och Mamma bokade sina biljetter i tisdags, och den 2 september kommer hon hit! Och stannar till den 10 september!
 
I går så blev det playdate igen med Tereza och E igen på förmiddagen. Den här gången gick vi till Smoothie King för smoothies/frukost.
Efter jobbet åkte jag till gymmet för Jillian Michaels Bodyshread-klass. Och efter gymmet åkte jag till Subway och köpte macka, som blev min middag för dagen framför TVn.
Min värdpappas morbror kom hit under eftermiddagen, och de åkte ut och åt på restaurang när min värdmamma kom hem från jobbet. Så jag fick köpa vad jag ville till middag, så skulle jag få pengar tillbaka sen.
 
Idag har varit en vanlig jobbdag igen med frukost, lek, promenad, sovstund, lunch, läst böcker, och lego bygge.
På kvällen blev det brevskrivning igen, och jag skrev klart brevet till farmor. Nu ska jag bara skriva brevet till morfar&mormor, så jag kan skicka dem sen.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: