Varma dagar och mys med valpar

I onsdags var en lite speciell jobbdag, då mina båda värdföräldrar jobbade hemifrån, för att S skulle på 18-månaders kontroll. Jag jobbade från 7.30 till 10.30, då de åkte till läkaren. Sen var jag ledig en timme tills de kom tillbaka, och då var det dags för snacks/mellanmål och sen sovstund för S i tre timmar, och sen jobb i ca 1,5 timme igen. Så inte direkt en jättejobbig jobbdag.
Och på kvällen så kom min värdmammas föräldrar hit, och stannar till nästa söndag, för mina värdföräldrar ska åka på kryssning. De åker senare ikväll, och då ska jag och morföräldrarna tillsammans ta hand om S tills de kommer hem på fredag.
Jag skippade Jillian Michaels-klassen på gymmet idag, eftersom jag slutade lite senare än normalt, så då åkte jag istället till Best Buy och Walmart och kollade runt lite.
 
I torsdags var då första jobbdagen då min värdmammas föräldrar var här under dagen. De tog hand om S lite, och försökte lära sig alla rutiner om mat, sovstunder, m.m. Inte jättesvårt att lära sig, men de tar ett tag att komma in i rutinerna.
Efter jobbet blev det gymmet och zumba.
 
Igår så var vi alla till Fair Oaks Mall på förmiddagen med S.
På kvällen så hämtade jag upp Ying vid Vienna metro, sen så åkte vi och åt middag på East Sun. Det är en thai restaurang som ligger vid mitt gym. När min värdfamilj beställer thai hämtmat, så beställer de ibland från det stället, så visste innan att det var god mat. Själva restaurangen i sig var väl inte direkt imponerande, men maten var god ändå.
När vi kände oss klara och mätta, så åkte vi till Fairfax Corner, och gick runt lite där, innan jag skjutsade henne till metron igen.
 
Idag så har jag varit ut till hundarna vid djurhemmet. De hade fått in ännu fler nya hundar och valpar, och jag gick ut med tre av dem idag. Pratade även med några personer som funderade på att adoptera en hund.
Och på vägen tillbaka så stannade jag vid Target ett tag, och nu blir det en lugn kväll framför TVn...




Ida

Var tränar du någonstans och trivs du bra där? :) Vad mysigt att få umgås med hundvalpar.

Svar: Jag tränar på XSportFitness i Fairfax, och trivs bra där. De har bra klasser, som t ex zumba och spinning m.m, och alla tränare som jag har haft, och pratat med har varit riktigt trevliga och duktiga på det de gör.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2015-08-16 04:58:43
Din blogg/hemsida: http://nouw.com/elvstoft

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: