NHL-match!

Igår var den bästa kvällen hittills detta året! Jag var på NHL-match!
 
Jag jobbade endast 4 timmar igår, 8-12, för sen tog min värdpappa över, för han var i alla fall hemma, och hade inte några speciella planer.
Jag jobbade på morgonen, och gav bebisen frukost och vi gick på en promenad, la jag honom för sovstund, sen slutade jag för dagen. Så skönt med kort jobbdag!
 
På kvällen blev det NHL-match med Tereza i Washington DC!
Hämtade upp Tereza, sen tog vi metron till Verizon Center, och till DC.
Vi hade riktigt bra platser, och såg väldigt bra!
 
Det var Washington Capitals vs. Anaheim Ducks, och... Washington Capitals vann med 3-2 efter straffar.
Och den avgörande straffen gjorde Nicklas Bäckström! Det gjorde det hela ännu bättre!
 
En riktig bra kväll! Och kommer absolut att gå på minst en till NHL-match innan jag åker hem!
Redo för start!
Svenskarna #19 Nicklas Bäckström #90 Marcus Johansson, och #33 Jacob Silfverberg från Anaheim Ducks "in action".
 http://www.nhl.com/gamecenter/en/recap?id=2014020769
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/nhl/article20281044.ab




Ylva

Åh, vad kul med hockey! :) Alltid spännande att, som före detta au pair, läsa om hur andra har det :)

Svar: Ja, det var en av de bättre dagarna/kvällarna på länge! Gå på en NHL-match är verkligen något jag har sett fram emot! Vad roligt att höra att du har varit au pair! Var bodde du, och hur många barn tog du hand om? :)
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2015-02-09 16:43:17
Din blogg/hemsida: http://www.fames.se/resfeber

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: