Panera och brevskrivning

Måndagen var en vanlig jobbdag igen, och på kvällen blev det gymmet.
 
Tisdagen fick jag lite sovmorgon, och behövde inte börja förrän kl.8.30, alltid skönt med sovmorgon.
Efter jobbet blev det gymmet med PTn, som varje tisdag.
 
Onsdagen gjorde jag inte alls så mycket.
En vanlig jobbdag med matning, lekstunder, sovstunder och promenad.
Min värdpappa var på jobbresa under veckan, så onsdag, torsdag och fredag började jag redan kl.6 på morgonen.
Inte alls så roligt, med bebisen vaknar inte förrän runt kl.8-9, så de första timmarna behövde jag inte göra något alls, vilket var skönt.
Sen blev det en kväll med i stort sett bara titta på TV. Hade inte direkt orken att göra något annat.
 
Torsdagen var lika som onsdagen, tidig morgon, men ändå en bra jobbdag.
Jag slutade redan kl.15, då barnvakten kom och avlöste mig, och då gick jag till Panera och skrev brev till farmor och morfar&mormor.
 
Fredagen var lika som torsdagen. Jag är absolut ingen morgonmänniska, men har egentligen inget emot att börja tidigt, för det betyder att jag får sluta tidigt, och det är skönt.
Kl.15 kom barnvakten och avlöste mig, och då gick jag till Panera och skrev brev igen.
 
Lördagen började med sovmorgon, så skönt!
På eftermiddagen träffade jag Jenny på Five Guys och åt middag. Tyvärr så åker hon hem snart, vilket är väldigt tråkigt.
På kvällen blev det gymmet.
 
Söndagen blev det sovmorgon igen, passar på de dagar jag får och kan sova lite längre.
På eftermiddagen gick jag till Bed, Bath and Beyond och köpte lite saker till mitt rum.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: