Förra veckan

Förra veckan var en normal jobbvecka...
 
Måndagen var en relativt vanlig jobbdag. Bebisen har fått två nya tänder nu, så nu har han åtta. Tycker han växer mer och mer för varje dag. Jag trodde han skulle kunna gå själv innan jul, eftersom han började krypa så tidigt, men inte än. Han kan stå med lite stöd, och gå med hjälp, men inga steg själv än. Vi får se när det blir. Tror inte det än länge kvar innan han tar sina första steg, och det får jag vara med om...
 
Tisdagen var jag till gymmet efter jobbet.
 
Onsdagen var jag på au pair möte. Denna gången var det på Panera i Reston Town Center.
Mötte några nya au pairer, så det var trevligt. Pratade även en del med min LCC om beslutet som jag skulle fatta tills fredagen.
 
Torsdagen var en vanlig jobbdag igen. På kvällen åkte jag till gymmet.
 
Fredagen var en väldigt nervös dag för mig. Det var dagen som jag skulle berätta för mina värdföräldrar vilket beslut jag hade tagit...
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: