Uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering den senaste tiden, mellan beslutet som jag har funderat på en massa, till jobb, så har det inte funnits så mycket tid över.
Men nu kommer en uppdatering om allt som har hänt, och jag lovar att jag ska uppdatera från och med nu.
Hoppas ni vill fortsätta följa mig...
 
Torsdagen(9/1)var en bättre jobbdag än dagen innan. Bebisen var mycket gladare, så det gjorde min dag lättare.
 
Fredagen(10/1) var en liknande jobbdag som torsdagen.
Efter jobbet åkte jag till Target en stund.
 
Förra lördagen så mötte jag upp Sanne i DC. Vi besökte Förintelsemuseumet, ett av alla museum som finns i Washington DC.
Kan inte riktigt säga att det var roligt, eftersom det är så hemskt, allt som hände under den tiden. Men museumet var väldigt välgjort, så det var intressant att gå runt och kolla på allt som var där.
När man kom in i museumet så fick man ett litet häfte som handlade om en person som var med under förintelsen, dennes historia och om den överlevde eller inte.
Inne i museumet fanns bilder, tidningsartiklar, kläder som personerna var tvungna att ha när de var fångar i Auschwitz, högar av skor, godsvagn som judarna fraktades i på väg till Auschwitz(hemskt, men sant), och mycket annat...
Vi tänkte besöka fler museum, men de hann stänga, så det får bli någon annan gång.
 
Förra söndagen åkte jag in till Washington DC igen.
Tog metron till Eastern Market som ligger i DC. Mötte upp Justine och vi åt frukost/brunch på Starbucks.
Vi lärde känna varandra väldigt bra under resan vi gjorde tillsammans i Kalifornien. Tyvärr var det här sista gången jag träffade henne här i USA, för hon skulle åka hem veckan efter. Men hon bor i Frankrike, så kommer absolut att ses igen någon dag.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: