Veckan som var

Förra helgen mådde jag inte alls bra. Vaknade upp tidigt på lördagsmorgonen, och mådde så dåligt.
Så jag spenderade i stort sett hela dagen i sängen.
Inte så roligt, men jag mådde inte bra den dagen, så det var okej ändå. Lyckades även sova några timmar på förmiddagen, så det kändes bra, eftersom jag inte fick så mycket sömn på natten.
Som tur är har jag Netflix, så det finns alltid något att titta på om man har tråkigt.
 
Mådde bättre på söndagen, men fortfarande ganska orkeslös. Var ute och gick en stund, men annars spenderade jag även denna dagen mestadels i sängen. Fick även i mig lite mer mat än på lördagen, så det gjorde att jag mådde lite bättre.
 
Måndagen var jag ledig, för då var det Martin Luther King Day, och mina värdföräldrar var lediga.
Det var skönt att få en extra dag ledigt efter helgen jag hade.
 
Tisdagen var en vanlig jobbdag igen.
Mådde som vanligt på tisdagen igen, så det var skönt.
På kvällen blev det gymmet, tänkte ställa in, men jag tyckte att jag mådde tillräckligt bra för att åka dit.
 
Onsdagen hämtade upp Tereza efter jobbet, och vi åkte till Fair Oaks Mall först. Middag blev det vid The Cheesecake Factory! Så gott!
Efter middagen åkte vi till Target för lite shopping.
 
Torsdagen var en ganska lugn dag. Åkte till Old Navy på kvällen.
 
Fredagen var den bästa jobbdagen på länge. Tyckte att dagen gick så fort.
Bebisen sov till 9, sen frukost, promenad och lekstund, sen sovstund i några timmar, sen slutade jag i stort sett.
Ovanligt lätt jobbdag. Jobbdagarna är i stort sett samma varje dag, men den kändes kort av någon anledning.
På kvällen blev det gymmet.
 
Lördagen blev en leta-present-dag.
Först sovmorgon såklart, sen blev det Greenbriar Town Center och Marshalls, Target och Nordstrom Outlet.
 
Söndagen såg ungefär likadan ut som lördagen.
Men denna dagen åkte jag till Fair Oaks Mall istället.
 
Jag finns nu även uppe på Skandinaviska Institutets hemsida:
http://www.scandinavianinst.se/au-pair/au-pair-usa/bloggar/





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: