13 månader i USA

Idag är det 13 månader sedan jag lämnade Sverige för att jobba som au pair i USA.
Som jag sa efter 1 år, det är knappt så jag tror det själv. Jag tycker de senaste månaderna har gått så fort, och jag känner verkligen igen det nu när au pairer säger att sista delen av din tid i USA går mycket fortare än den första. Jag håller helt med just nu.
 
Maj har varit en bra månad, har inte gjort jättemycket, men jag tycker ändå att månaden passerade ganska snabbt förbi.
Jag var på konsert, Nashville: On Tour!
Och jag var volontär vid ett 5-km lopp, GlowDogGlow.
 
Juni kommer bli en riktigt bra månad tror jag! Och jag har mycket planerat redan nu!
Om tre dagar åker jag till Louisiana!
Jag ska på Midsommarbord på IKEA!
Jag ska till Shenandoah National Park!
Och den 25 juni åker jag till NYC i tre dagar, för då kommer moster med familj hit! Ser verkligen fram emot att få se dem igen!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: