Mors Dag

I onsdags så blev det som vanligt en promenad med S på förmiddagen.
Efter jobbet gick jag en promenad till Harris Teeter.
 
I torsdags så var det jag som gjorde middagen här. Min värdpappa åkte på jobbresa igen, och för att min värdmamma skulle slippa laga mat, vilket inte är hennes favoritsysselsättning, så erbjöd jag mig att laga mat.
Det var så varmt, så ingen av oss ville direkt ha något varmt, så då bestämde jag mig för att göra pastasallad. Enkelt att göra, och väldigt gott.
 
I fredags så blev det gymmet efter jobbet. 30 minuter på gåbandet, och 30 minuter på crosstrainern.
 
Igår så gick jag till Fair Oaks Mall på eftermiddagen för lite shopping. Med mamma som smakråd över facebook, så köpte jag tre nya toppar. Har velat uppdatera min garderob lite nu inför sommaren, så jag är glad att jag hittade tre nya toppar som gillade.
På kvällen hämtade jag upp Ying vid Vienna metro, sen så åkte vi till Fair Oaks Mall för middag. Mat blev det på en ny restaurang, Brio. Det var riktigt gott faktiskt, så kommer absolut gå dit flera gånger. Och efterrätt blev det på The Cheesecake Factory. Provade deras Godiva Chocolate Brownie Sundaue denna gången.
Eftersom det är Mors Dag idag hemma i Sverige, så skypade jag med mamma på morgoen i nästan en timme. Och hon hann även få kortet jag hade skickat också, så det var bra.
Efter lunch så åkte jag till djurhemmet. Men idag hade de en special event-dag som jag inte visste om, så det var jättemycket folk där. De hade spabehandling för alla hundar, ordinarie volontärer och två nya volontärgrupper var där, och även scouterna var där på studiebesök. Så alla hundar fick både en och två promenader idag. Men det betydde att det inte fanns så mycket för mig att göra där, så åkte därifrån efter en timme.
På eftermiddagen skrev jag klart brevet till farmor.
 
Nu väntar tre normala jobbdagar, sen åker jag till New Orleans, Louisiana i fyra dagar med min värdfamilj!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: