10 månader i USA

Idag var det 10 månader sedan jag lämnade Sverige för att åka som au pair till USA.
10 månader... knappt så jag tror det själv. 10 månader sedan jag sa hej då till familj, vänner och Sverige till ett år i USA, som till slut blev längre.
 
Februari har varit en bra månad, och tycker att månaden har gått relativt fort.
 
Jag har anmält mig till en ny kurs, som jag ser fram emot, även fast läxorna inte var de roligaste. Hoppas bara att kursen handlar mer om mat än vad läxorna gjorde.
Jag har varit på NHL-match! Riktigt roligt, och kommer garanterat gå på minst en match till innan jag åker hem!
Mitt värdbarn har fyllt 1 år, och det är otroligt hur mycket han har växt och utväcklats sen jag kom hit.
 
Just nu måste jag bestämma mig vad jag vill göra på min semestervecka i april. Är det någon som har semester också under april, så säg gärna till, för jag letar reskompis.
 
Vad som väntar i mars förutom min kurs vet jag inte, men något ska jag hitta på!
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: