Snödag

I måndags började inte förrän kl.8.30, sovmorgon är alltid uppskattat.
På kvällen bakade jag semmelbullar igen, denna gång blev de riktigt bra faktiskt.
 
I tisdags var jag på au pair-möte.
Denna gång var det infomöte om TrekAmerica, vilket var intressant faktiskt. Det var en Trek-guide där som berättade mer om företaget, och olika resor de har att erbjuda.
Om jag bestämmer mig för att resa i november innan jag åker hem, så har jag hittat en resa som jag verkligen gillar. Men har inte bestämt hur jag ska göra än, det är långt dit.
 
I onsdags blev det gymmet efter jobbet, och vilken träningsvärk jag fick. Kan knappt gå nu, men det går över på några dagar som tur är.
Efter gymmet åkt jag till Starbucks och mötte upp en ny au pair, Lisa. Vi hade en väldigt trevlig pratstund, och helt plötsligt hade det gått tre timmar, och vi var tvungna att åka tillbaka, för båda hade tidig morgon dagen efter. Vi ska garanterat ses igen snart.
 
Igår var det snödag här, och min värdmamma var hemma. Det snöade hela dagen, och det kom ca 2 dm snö under dagen. Jag som trodde vintern var över snart...  Jag jobbade, men behövde inte börja förrän kl.9, så det var skönt.
Igår var också en speciell dag! En av mina närmaste vänner blev mamma för första gången! Stort Grattis! Ser verkligen fram emot att träffa er när jag kommer hem igen!
 
Senare jobbstart idag också, på grund av snön, annars var det en vanlig jobbdag.
På kvällen åkte jag till Target och köpte badkläder, för imorgon ska jag följa med min värdmamma och bebisen på babysim på förmiddagen.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: