St. Patricks Day

Måndagen var en bra jobbdag, och jag fick lite sovmorgon på morgonen, vilket alltid är skönt.
Efter jobbet åkte jag till gymmet.
 
Tisdagen var i stort sett lika som måndagen, hade en bra jobbdag, och åkte till gymmet och PTn efter jobbet.
Fick brev av farmor idag. Alltid lika roligt!
Idag var även St. Patricks Day här i USA, men firade inte det på något speciellt sätt.
Jag gjorde semlor på kvällen, vilket mina värdföräldrar tycker är väldigt gott.
 
Onsdagen var en ganska fin dag, så då gick vi en promenad på förmiddagen.
Efter jobbet åkte jag till Lisa för filmkväll. Vi kollade på Legally Blonde, och hade det alllmänt trevligt.
 
Torsdagen blev en brevskrivardag efter jobbet. Ligger fortfarande lite efter med månadsbreven till farmor och morfar&mormor, så försöker skriva så mycket jag kan så jag kan komma ikapp någon gång. Denna gång blir det dubbla brev och bilder. De uppskattar alla att få brev och bilder av mig, och få höra hur jag har det, så kan jag göra dem lite glada, så gör jag det gärna!
 
Idag var en vanlig jobbdag för mig. Överraskande idag så snöade det lite på morgonen, vilket var oväntat, men det försvann lika snabbt igen.
Efter jobbet följde jag först med min värdmamma och bebisen till Fair Oaks Mall en stund för att köpa skor till bebisen, och sen följde jag med min värdpappa till Whole Foods och köpte mat.
 
Imorgon har mina värdföräldrar datenight, vilket de fick av mig på Thanksgiving, men har inte använt än. Så imorgon kväll så ska de på bio, så då tar jag hand om bebisen en stund. Annars har jag inte direkt något planerat under dagen.
Söndagen har jag förberedelsekurs, men det berättar jag mer om senare...
 
Tre månader! Då kommer min moster, hennes sambo, och min kusin hit! De bokade sina biljetter idag, och de stannar
25 juni-8 juli, och de första dagarna i NYC. Ska bli så roligt att de ska komma hit igen!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: