Jobb i vinter!

Ännu en nyhet som jag vill berätta, är att jag har fått jobb i vinter.
Jag åker hem i slutet på november, och den 26 december börjar jag på mitt nya jobb.
Jag ska jobba på Sälsäterns Fjällgård i Sälen under vintersäsongen, från december till april, och jag ska ha hand om bokningar, och lite städ och frukost.
 
Jag har velat jobba en vintersäsong i Sälen i några år nu, så ser verkligen fram emot det!
Det blir inte länge jag får vara hemma, det blir ca en månad, men fördelen är att i Sälen kommer det att vara 5 timmar hem med bil, istället för ca 8 timmar hem med flyg nu, så det gör det lättare för mig att åka hem när jag är ledig.
 
Så nu när jag har något att se fram emot när jag kommer hem, gör det lättare för mig att lämna allting här.
Även om det såklart kommer att kännas konstigt att lämna mitt liv här...





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: