TV-hösten igång igen...

Ännu en arbetsvecka har nu snart passerat igen. Bara morgondagen kvar, och fredagar känns för det mesta lite lättare, för sen är det helg...
 
I måndags så blev det en promenad till postkontoret för mig och S på förmiddagen, och postade breven jag hade skrivit till farmor och morfar&mormor.
Efter jobbet blev det gymmet och zumba som vanligt.
 
I tisdags så åkte jag och S till Target på förmiddagen, och köpte godis och lite andra sker till Halloween. Min värdmamma frågade om jag ville göra det i år, och självklart kunde jag göra det, det är bara roligt.
När jag hade slutat så blev det läxor. Denna växas läxa var att skriva om olika jobbmöjligheter för Event Managers. Och man fick skriva om lite vad man själv ville, och tyckte var intressant. Jag valde att skriva om olika galor vi har i Sverige, så som Kristallengalan, Idrottsgalan, och Tillsammans För Världens Barn, och jämförde om det finns några liknande galor här i USA. För det är ju olika jobbmöjligheter, och några som jag tror skulle vara roliga att jobba med.
 
I går så åkte jag och S till Van Dyck Park, vilket är en park som har gångstigar, tennisbanor, basketplan, och en lekpark för barnen, som ligger i Fairfax City.
På eftermiddagen så åkte S och jag till biblioteket för sång-och sagostund.
På kvällen blev det gymmet och Jillian Michaels Bodyskred-klass som vanligt.
 
Och igår drog äntligen TV-hösten igång igen, och alla bra program(de flesta av mina favortiserier) kommer tillbaka igen!
The Mysteries of Laura, Law and Order:SVU, Nashville, och Grey´s Anatomy börjar denna vecka.
Chicago PD och The Blacklist börjar nästa vecka, och Chicago Fire nörjar om någon vecka.
De börjar också några nya serier som jag är intresserad av och som verkar bra.
Hur ska man hinna med att se allt?! ;) Tur att de har en DVR och spelar in allt, så man kan titta när man har tid.
En annan serie som jag gärna skulle vilja se är Chicago Med, men den börjar i början av november, så hinner knappt se det alls. Får hoppas att den kommer till Sverige!
 
Idag så åkte jag och S till parken igen på förmiddagen.
Efter jobbet så gjorde jag klart läxorna. Min värdmamma hade kollat igenom det jag skrivit, och kom med lite bra tips, som jag då ändrade och la till idag, så nu är jag helt klar för den här veckan.
När jag var helt klar så gick jag till T.J. Maxx en stund, mest för att komma ut ur huset en stund.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: