Biljetter bokade!!

I lördags bokade jag flygbiljetter, så nu är resan till USA bokad!
 
10-19 maj är jag i USA igen!
 
Ska bli så roligt att åka dit igen, speciellt att får träffa min värdfamilj igen, men också att träffa vännerna jag har kvar där.
Det går inte en dag då jag inte tänker på min värdfamilj, Fairfax och USA.
 
Jag får också mail från min värdmamma och bilder på S, där hon skriver att de saknar mig, och att varje gång de kollar i fotoboken som de fick av mig, så pekar S ut alla bilder på mig och säger "Lisbet, Lisbet". Fick till och med ett filmklipp med det bara några dagar efter att jag hade åkt hem. Tårarna började såklart rinna första gången jag såg det. Han är så fruktansvärt söt! Hoppas bara han kommer ihåg mig om tre månader också.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: