Vacker utsikt

I söndags åkte jag slalom vid Lindvallen, och Gustavbacken. Jag åkte upp och hälsade på stora snögubben, och utsikten fån toppen av Gustavbacken är det verkligen inget fel på!
Igår så hämtade jag bilen på verkstan där den hade varit sen dagen i tisdags, så nu funkar den igen. Var också på allmän koll hos tandläkaren. Båda blev betydligt billigare än vad jag trodde det skulle bli, så det var bra.
Mamma sa att jag skulle köpa en trisslott, för att det var min turdag idag, eftersom jag fick allt så mycket billigare än vad vi både hade trott. Gjorde som hon sa, köpte en lott, vann 30 kr, så löste in den mot en ny, vann 30 kr på den med, och löste in den mot ytterligare en ny, och då vann jag 60 kr... det var lite kul.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: