Fairfax

Dagen som har varit kan man kanske kalla... "Going back to my old neighbourhood."
Jag började med att åka till Fairfax Town Center. Åt lunch på Panera, och strosade runt i affärerna som finns där, så som Safeway, JoAnn, och Bed Bath and Beyond.
Åkte sen till Fair Lakes Promenade, som ligger mellan Fairfax Town Center och Fair Oaks Mall. Jag kollade runt lite på Nordstrom Rack och Old Navy, och hittade en topp till min mamma.
Sen åkte jag till Target vid Fair Lakes Shopping Center. Där hittade jag massa bra saker.  
Sista stoppet för dagen blev The Cheesecake Factory, där jag köpte två cheesecake och tog med mig hem.
Efter middagen fick de presenterna som jag hade tagit med mig. S fick en leksaksbil som låter när man kör med den, som han verkligen tyckte om. Han fick också en t-shirt med Lightnig McQueen, som jag köpte när jag var vid Potomac Mills. Också uppskattat, för han älskar fortfarande bilar. E fick en lilakofta som en vän till mamma hade stickat. Min värdmamma fyller år snart, så hon fick ett halsband med namnbricka med Es namn och födelsedatum. Likadant hon fick av mig tidigare med S namn och födelsedatum. Nu har hon lika för båda barnen. Och mina värdföräldrar fick också choklad dalahästar med polkafyllning.
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: