The Yards Park, DC!

Gårdagen spenderade jag i DC.
Jag började med att ta metron in till DC, och till Navy Yards.
En kort promenad från metron så var jag framme vid The Yards Park, ett ställe som jag faktiskt hittade av en slump på internet för ett tag sen. Det är ett fint område som ligger precis vid floden Potomac/Anacostia.
Det var väldigt varmt och fint väder igår, så jag började dagen med att köpa glass på IceCream Jubilee.
Sen gick jag längs Anacostia Trail, som låg längs floden.
När jag kände mig klar så åkte jag in till DC, och gick till Washington Welcome Center, där jag köpte lite saker. Gick även förbi FBI-byggnaden innan jag tog metron tillbaka till Vienna.
När jag kom tillbaka till huset så åt jag middag med värdfamiljen. Det blev också en stund av lek med S innan han skulle gå och lägga sig.
 
Idag har jag spenderat största delen av dagen vid Fair Oaks Mall.
Jag tog lite sovmorgon först, sen åkte jag till Fair Oaks Mall, där jag gick runt i nästan 6 timmar.
Jag köpte saker på Victoria´s Secret, hittade en topp till mig själv på Abercrombie & Fitch, och köpte också en t-shirt till min bror.
Kom tillbaka lagom för att äta middag med min värdfamilj. Passar på att spendera så mycket tid jag kan med dem innan jag måste åka hem igen.
Men jag har fortfarande nästan två hela dagar kvar, så försöker att inte att tänka på det så mycket.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: