Jag är i USA!

Igen så har jag inte skrivit något här sen min senaste USA-resa...
 
Och nu är jag i USA igen. Den här gången är jag här mellan 7-18 juni.
 
Jag kom alltså hit igår eftermiddag. 
Jag åkte med SAS den här gången, har åkt med Icelandair tidigare. Men det gick bra det också. 
Det var byte i Danmark istället för Island, vilket gjorde att det andra flygningen blev några timmar längre. 
Man fick mat och fika inkluderat med SAS, och de pratade danska, svenska och engelska i speakern. Det var väl det som var skillnaden mellan SAS och Icelandair tyckte jag. Överlag bra måste jag säga. 
 
Jag anlände vid Dulles igår eftermiddag, och eftersom jag åkte på samma ESTA som förra året så kunde jag gå genom Passport Express, vilket gick lite fortare, det var skönt. 
S blev jätteglad när jag kom, och började direkt prata om en massa olika saker. 
Han ville också visa mig mitt rum och var jag skulle sova. När han visade mig rummet så sa han sa ganska på en gång att han hade saknat mig, och så fick jag en kram....
 
S: I missed you so much when you were´nt here. 
E: Can I get a hug? I love you...
S: I love you to. 
 
Gissa om dessa orden nästan fick mig att böra gråta?! Han verkar faktiskt komma ihåg mig igen, och det värmer kan jag lova! 
Och jag fick också flera kramar innan han skulle gå och lägga sig. 
 
Idag har jag mest tagit det lugnt, och ställt om mig till USA-tid kan man säga. 
Jag började dagen med att läsa att WASHINGTON CAPITALS VANN STANLEY CUP IGÅR!!!
Det var ju game 5 igår kväll, men jag var så trött, så jag gick och la mig istället. 
Jag sov över 11 timmar, så jag kände mig ganska utvilad ändå när jag vaknade. Men har inte direkt haft någon ork att göra så mycket ändå.
Jag gick ut och gick i nästan en timme, bara för att komma ut en stund. De har en fin asfalterad gångstig som går runt samhället och i skogen. 
Sen åt jag middag med au pairen och S och E. 
E verkar också tycka om mig. För när hon hade ätit klart så ville hon sitta i mitt knä och kolla i en bok, och det tar jag som ett gott tecken. 
Hon är ju för liten för att komma ihåg när jag var här förra året, så är det roligt att se att hon också tycker om mig.
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: